BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hii. welcome to my official blogger :) ehh-2 ! im Najieha athiera . 15teen you sure . taken already , by Ewan Syah . okayy ! if want to be my followers , just search follow ya ! ilysm babe ! muahaha :)



Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 1, 2011

sakit, sakit dan sakit ! huhhh ~

. em , yaa allah ! kenapa kau bagy dugaan yg berat cm nih at aku ! aku taa sanggup na hadapi semua nih lagy . aku taa kuat ! em , aku daa try , na ubati sakit aku nih , tapy ______ huhhh ~ ta tahu , naa cakap . aku rasa , anti body aku sekarang nih , semakin lemah . bukti ye , if akuberdiri lama sikit jea , mesty rasa naa pitam lha , munta lha . haishh ! apa kena lha , degan aku nih . asekk naa menyusahkan orag jea kan ? huhh ~ em , btw , aku harap , aku akan kuat naa hadapi bnde nih sorag-2 , tapy bantuan orag lain . termasuk EWAN SYAH .aku taa naa susahkan dya lagy . dyaa daa banyak tolog aku . em , bia lha , aku buads semua bnde nih , sorag-2 . huhh ~ k lhaa . pening lha darl <3 huhhh ~ ;(
________________sad today________________

No comments:

Post a Comment